Novosti

Kratka povijest lošeg ponašanja u avionima: nemojte završiti na PASSENGER SHAMING stranici!

datum objave | 15. ožujka 2016.
7442

Od stavljanja prljavih nogu na naslonjače pa sve do ostavljenih punih kondoma na sjedalima, ovo su ljudi s kojima ne želite nikad putovati.

Društveni profili nazvani Passenger shaming pokazuju sva loša lica putnika u zrakoplovima, koji svojim ponašanjem iznova šokiraju kabinsko osoblje, ali i ostale putnike. Ovo je njihova zajednička akcija i nadamo se da vaša fotografija nikada neće tu osvanuti.

Čini se da mnogi ljudi još uvijek nisu naučili osnove kulturnog ponašanja. A to je da ne stavljaš pod nos nekom svoje noge, da poštuješ tuđi privatan prostor, da vodiš računa o urednosti. Iako je stav većine putnika “Ove ljude više nikada neću vidjeti u životu“, što ih i nagna da se opuste kao da su kući, to ne znači da će ovakve stvari proći nezapaženo.

Ukoliko na svom putovanju naiđete na putnike koji vas šokiraju svojim ponašanjem, a ne želite s njima ulaziti u rasprave nakon što vaši začuđeni prijekorni pogledi ne postignu nikakav efekt, ispušite se ili u ovoj grupi na facebooku ili uz #PassengerShaming na Instagramu. Nećete biti sami u svojoj patnji, jer vašu bol dijele mnogi putnici i kabinsko osoblje diljem svijeta koje se nagledalo prljavih stopala uguranih u najčudnovatija mjesta (poput pretinaca sa sigurnosnim uputama), polupojedenih sendviča ostavljenih na naslonjačima sjedala ili dokaza da su neki ipak i nakon što je postalo zabranjeno, postali članovi mile high kluba.  Neki su otišli toliko daleko i zaključili da će, nastave li pratiti ovaj Instagram account, kompletno izgubiti vjeru u čovječanstvo. Ili oslijepiti.

Svjesni smo ograničenja skučenih prostora aviona, pogotovo ako se putuje u ekonomskoj klasi (iako ni to ne treba biti pravilo za dugotrajne letove, jer postoje aviokompanije s vrhunskom uslugom u toj klasi) i znamo koliko je teško udobno se smjestiti u sjedala koja imaju propisane dimenzije i ne nude previše opcija za opuštanje, ali trebamo imati obzira i za ljude s kojima dijelimo taj prostor, zar ne?

Izgleda da se nakon brzog širenja #PassengerShaming trenda broj ovakvih slučajeva počeo smanjivati, ali nekako nažalost vjerujemo da je riječ o čistom utjecaju moći društvenih mreža, a ne o promjeni navika nekih putnika. Nadamo se da nećete nikoga prepoznati na slikama. 😉