Osiguranje CareMed

Osiguranje CareMed možete ugovoriti putem interneta: internetsko osiguranje CareMed.

Caremed

Osiguranje CareMed Gold, CareMed Silver i CareMed Bronze

Svijet (osim SAD-a & Kanade)CareMed Gold (neograničeno)CareMed Silver (do 250.000 USD/EUR) CareMed Bronze (do 50.000 USD/EUR)
Zdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranja
po danu14 kn17 kn13 kn16 kn11 kn15 kn
7 dana98 kn119 kn91 kn112 kn77 kn105 kn
30 dana420 kn510 kn390 kn480 kn330 kn450 kn
SAD i Kanada – odbitak franšize 760 knCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
Zdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranja
po danu19 kn21 kn17 kn19 kn16 kn17 kn
7 dana133 kn147 kn119 kn113 kn112 kn119 kn
30 dana570 kn630 kn510 kn570 kn480 kn510 kn
SAD i Kanada – bez odbitne franšizeCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
Zdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranjaZdravstveno osiguranjePaket osiguranja
po danu32 kn33 kn29 kn31 kn27 kn28 kn
7 dana224 kn231 kn203 kn217 kn189 kn196 kn
30 dana960 kn990 kn870 kn930 kn810 kn840 kn

Osiguranje se može ugovoriti na bilo koji broj dana, ali najviše 380 dana.

Kupnjom avio karte i osiguranja od otkaza putovanja u našem uredu možete osiguranje CareMed sklopiti s 10 % popusta!

Osiguranje CareMed međunarodno je putno osiguranje za sve koji putuju svijetom. Kada sklopite osiguranje CareMed, dobivate:

  • osiguranje prilagođeno vašim potrebama na putovanju,
  • pokriće osiguranja za svakoga u dobi od 6 do 69 godina,
  • pouzdano osiguravajuće društvo,
  • niske premije osiguranja,
  • pokriće širom svijeta, uključujući putovanja u više zemalja,
  • osiguranje koje ispunjava uvjete za dobivanje ulaznih viza država (npr. dovoljno visoko pokriće osiguranja za stjecanje studentske vize u SAD),
  • iznimno jednostavna naknada troškova liječenja,
  • izravna plaćanja između osiguravajućeg društva i bolnice (osim za manje troškove),
  • 24-satna pomoć u SAD-u i Europi,
  • profesionalna pomoć našeg osoblja.

OSNOVNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UKLJUČUJE

Zdravstveno osiguranje

Zdravstveno osiguranjeCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
medicinske troškove u slučaju ozljedeNeograničeno1.900.000 kn380.000 kn
izbor liječnika/bolnicePrema preporuciPrema preporuciPrema preporuci
odbitak za korištenje bolničke sobe u nehitnom slučaju250 €/$250 €/$250 €/$
hitna stomatološka pomoć (ublažavanje bolova)500 €/$250 €/$100 €/$
stomatološka pomoć u slučaju nezgode1.500 €/$750 €/$500 €/$
psihijatrijski pregled500 €/$250 €/$100 €/$
duševne bolesti500 €/$500 €/$500 €/$
medicinska evakuacija100.000 €/$50.000 €/$25.000 €/$
prijevoz posmrtnih ostataka10.000 €/$10.000 €/$7.500 €/$
medicinski troškovi u slučaju nezgodeNeograničeno250.000 €/$50.000 €/$
medicinski troškovi u slučaju akutne bolestiNeograničeno250.000 €/$50.000 €/$
izvanbolnička fizioterapija750 €/$500 €/$250 €/$
izvanbolnička dijagnostika: usluge rendgena i laboratorija500 €/$500 €/$500 €/$
izvanbolnička dijagnostika: CT i magnetska rezonancija u dijagnostičke svrhe1.000 €/$1.000 €/$1.000 €/$
izvanbolnička dijagnostika: medicinski proizvodi250 €/$150 €/$100 €/$
** Gore navedene medicinske pogodnosti mogu se mijenjati ovisno o uvjetima, ograničenjima ili isključenjima police osiguranja CareMed.

Zdravstveno osiguranje uključuje sve troškove koji su nastali kao posljedica akutne bolesti ili nezgode koja se dogodila u roku valjanosti osiguranja. Iznos i opseg pokrića osiguranja ovise o vrsti odabranog osiguranja; ali uključuje:

  • usluge liječnika – osiguranik može odabrati bilo kojeg liječnika koji ima liječničku licencu u skladu sa zakonima države u kojoj se nalazi. Za osiguranike koji putuju u SAD mreža First Health Network izvrstan je alat za pronalaženje informacija ove vrste;
  • lijekovi i obloge koje je propisao liječnik koji sadrže ljekovite tvari;
  • medicinski neophodna pomagala za hodanje ili potporu za leđa (standardni modeli);
  • bolnički troškovi (smještaj, usluge liječnika i ostalog osoblja; u službeno priznatoj bolnici);
  • hitni prijevoz do i od najbliže odgovarajuće bolnice;
  • promatranje u slučaju sumnje na psihijatrijsku bolest (ali ne i psihoterapija);
  • izvanbolnička skrb (iznos na temelju odabrane vrste osiguranja);
  • hitne stomatološke usluge za ublažavanje bolova na prirodnim zubima.

U slučaju da hitno liječenje nije apsolutno nužno ili su troškovi liječenja u toj državi viši od troškova prijevoza u matičnu državu i zdravlje osigurane osobe omogućuje prijevoz u matičnu državu, centar za 24-satnu pomoć pridržava si pravo do odluke da će osiguraniku pokriti troškove prijevoza na liječenje u matičnu državu. Troškove liječenja u ovom slučaju ne pokriva osiguravajuće društvo.

PAKETNO OSIGURANJE UKLJUČUJE

Prijevoz u slučaju bolesti ili smrti

  • U slučaju opasnosti od gubitka života/udova i u slučaju da nije moguće pružiti dovoljnu medicinsku pomoć u državi u kojoj se osiguranik nalazi, troškovi prijevoza u matičnu državu pokrivaju se do visine odabranog pokrića; ovo se primjenjuje ako je liječnik odredio da je to medicinski neophodno. U slučaju prijevoza apsolutno je potrebno prethodno odobrenje osiguravajućeg društva.
  • U slučaju smrti osiguranika tijekom putovanja, osiguravajuće društvo snosi troškove prijevoza posmrtnih ostataka u matičnu državu osiguranika. Prije prijevoza potrebno je prethodno odobrenje od osiguravajućeg društva.

Osiguravajuće društvo snosi troškove vraćanja osiguranika u domovinu u slučaju nezgode/smrti/teške bolesti bliskog člana obitelji. Sve pripreme moraju biti izvedene putem CareMeda. Osiguravajuće društvo snosi troškove povratka natrag u državu gostiteljicu, ako su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:

  • Osiguranik mora biti na dužem putovanju i mora biti osiguran na više od 3 mjeseca.
  • Do kraja trajanja police osiguranja, osiguranik mora imati najmanje 6 tjedana*. *Izuzetak od ovog pravila su studenti na razmjeni koji se moraju vratiti na polaganje ispita i/ili prisustvovati priredbama zbog završetka studija.
  • Sve planove putovanja mora koordinirati CareMed.
  • Kad god je to moguće, za povratak se koristi povratna karta osigurane osobe.

Osiguranje u slučaju nezgoda

Osiguranje u slučaju nezgodaCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
u slučaju smrti98.000 kn98.000 kn98.000 kn
potpuna invalidnost*380.000 kn380.000 kn380.000 kn
troškovi spašavanja38.000 kn38.000 kn38.000 kn
*Pokriva naknadu za invaliditet i gubitak života ili udova. Medicinski troškovi koji su nastali uslijed nezgode pokriveni su zdravstvenim osiguranjem/osiguranjem za slučaj nezgode i podliježu najvišim ograničenjima.

U slučaju nezgode koja uzrokuje (djelomičnu) invalidnost, kao što je npr. gubitak ud(ov)a ili jednog ili više osjetila ili čak smrt osiguranika, osiguravajuće društvo plaća naknadu u skladu s težinom ozljede.

Putna asistencija

Putna asistencijaCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
član(ovi) obitelji uz bolnički krevet osiguranika19.000 kn15.200 kn11.400 kn
let kući u slučaju smrti roditelja ili brata/sestre (samo kod osiguranja u trajanju više od 3 mjeseca)15.200 kn11.400 kn7.600 kn

Osiguravajuće društvo naknadu isplaćuje u hitnim slučajevima, nastalima za vrijeme putovanja, samo u slučaju da je bila prethodno pridobljeno odobrenje pokrića tih troškova od strane osiguravajućeg društva odnosno 24-satnog centra:

  • naknadu putnih troškova bližnjeg, u slučaju da mora osiguranik u bolnici provesti najmanje 10 dana; trošak za oboje (iznos ovisi o odabranoj vrsti osiguranja) – ali s najekonomičnijim načinom prijevoza i po najekonomičnijoj cijeni;
  • naknadu troškova smještaja bližnjeg;
  • naknadu troškova nastalih nakon povratka osiguranika u matičnu državu u slučaju smrti njegovog partnera/roditelja/rođaka.

Osiguranje prtljage

Osiguranje prtljageCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
krađa/oštećenje osobne imovine11.400 kn7.600 kn3.800 kn
satovi i nakit5.700 kn3.800 kn1.900 kn

U slučaju krađe ili oštećenja prtljage tijekom putovanja, na primjer kao posljedica požara, poplave, oluje ili potresa, osiguravajuće društvo plaća naknadu. Visina naknade je u slučaju kamera, videoopreme, audioopreme, nakita i satova ograničena. U svakom slučaju krađu ili oštećenje neophodno je prijaviti policiji i pridobiti policijski zapisnik. Dodatni uvjeti i isključenja objavljeni su u uvjetima police.

U slučaju da je prtljaga bila predana prijevozniku (zrakoplov, autobus, vlak) i za to vrijeme izgubljena ili oštećena, CareMedova osiguranja smatraju se sekundarnima, poslije prijevozničke tvrtke. Osiguranik mora gubitak/oštećenje prijaviti prijevozniku i čekati odgovor u vezi moguće isplate naknade. U slučaju da je naknada bila u potpunosti isplaćena, o tome nije potrebno obavještavati osiguravajućeg društva CareMed. U slučaju da je naknada bila isplaćena djelomično ili odbijena, osiguranik mora ispuniti obrazac tvrtke CareMed i priložiti pismo prijevoznika koje navodi njihovu odluku.

Odbitnu franšizu u iznosu od 50 € ili 50 $ za bilo kakav slučaj štete izgubljene ili oštećene prtljage snosi osiguranik, osim izgubljene i oštećene prtljage koja je uništena.

Osiguranje od treće strane

Osiguranje od treće straneCareMed GoldCareMed SilverCareMed Bronze
osobna odgovornost3.800.000 kn760.000 kn380.000 kn
šteta na imovini1.140.000 kn190.000 kn114.000 kn
Ukupni troškovi osobne odgovornosti i imovinske štete mogu snositi najviše 3,800.000 knUkupni troškovi osobne odgovornosti i imovinske štete mogu snositi najviše 760.000 knUkupni troškovi osobne odgovornosti i imovinske štete mogu snositi najviše 380.000 kn
šteta na imovini gostujuće obitelji7.600 kn7.600 kn7.600 kn

Ako tijekom putovanja osiguranik nenamjerno nanese štetu imovini treće osobe i odgovara za nastalu štetu, osiguravajuće društvo ispituje je li zahtjev za naknadu štete opravdan, pregovara – na sudu ili izvan njega – s osobom ili osobama koje su pretrpjele štetu o visini naknade i naknadu isplaćuje prema najvećoj dopuštenoj visini (prema odabranoj vrsti osiguranja).

Osiguranje ne pokriva štetu ili oštećenja:

  • uzrokovana tijekom vožnje automobilom ili drugim motornim vozilom;
  • prouzročena namjerno;
  • koja su se dogodila tijekom igranja opasnih sportova (npr. boks, ragbi, hrvanje...);
  • nastala na kućnim predmetima koji nisu učvršćeni u kući; kao što su električni uređaji, svjetiljke, porculan, tepisi, namještaj ... Šteta na učvršćenim predmetima u kući, poput sanitarne opreme, pokrivena je;
  • u slučaju da je odgovorno drugo osiguravajuće društvo;
  • prouzrokovana na imovini gostujuće obitelji, osim onoliko koliko je pokriveno osiguranjem koje ima ugovoreno gostujuća obitelj. Osiguratelj plaća naknadu u visini razlike na osnovi pokrića koje ima gostujuća obitelj, ali ne više od 1.000 EUR/USD po osiguraniku, u skladu s uvjetima police osiguranja.

DODATNE MOGUĆNOSTI I POKRIĆA

Dodatno osiguranje za opasne sportove

Ovu vrstu dodatnog osiguranja moguće je uplatiti samo kod premija paketa GOLD. Naknada pokriva medicinske troškove do 50.000 EUR/USD koji su nastali uslijed ozljeda u praksi opasnih sportova.

Opasni sportovi uključuju:

  • surfanje, vožnja skuterom za vodu, vožnja snježnim sanjkama , vožnja motociklom, četverociklom ili mopedom;
  • ronjenje koje uključuje podvodni uređaj za disanje, u slučaju da osiguranik ima valjanu licencu PADI odnosno NAUI u državi u koju putuje.
  • skijanje na vodi, sve oblike padobranstva, skakanje s užetom bungee, zip-line i aktivnosti u špiljama;
  • borilačke vještine, rafting, planinarenje, penjanje pod nadzorom instruktora ili vodiča i uz korištenje zaštitne opreme;
  • svaka aktivnost u kojoj osiguranik sudjeluje i koja se provodi preko organizacije, škole ili sveučilišta.

Dodatno osiguranje za opasne sportove NE obuhvaća sportske aktivnosti koje se smatraju ekstremnim sportovima.

OSTALE VAŽNE INFORMACIJE

Isključenja iz zdravstvenog osiguranja

U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:

  • u slučaju putovanja na liječenje;
  • u slučaju liječenja za koje je osiguranik prije odlaska znao da će biti potrebno;
  • prethodno stanje znači svaku nezgodu ili bolest koja podliježe: a) stanju koje je prouzročilo da je osigurana osoba tražila medicinsku pomoć/liječenje u roku od 12 mjeseci prije datuma stupanja na snagu osiguranja; b) stanju zbog kojeg je osigurana osoba primljena na liječenje ili medicinsku pomoć u roku od 12 mjeseci prije početka valjanosti putovanja;
  • u slučaju rutinskih stomatoloških usluga;
  • u slučaju rutinskih pregleda i liječenja, uključujući kirurške operacije i preglede oči te liječenja za stabilizaciju kroničnih bolesti, uključujući lijekove i daljnje terapije kao posljedica osnovnog hitnog liječenja te liječenja uz oporavak;
  • za komercijalno dostupne lijekove, preventivna cijepljenja, kontracepciju, vitamine…
  • u slučaju plastičnih ili kozmetičkih operacija;
  • u slučaju liječenja koja nisu bila u skladu s uvjetima police osiguranja ili su provedena u matičnoj državi osigurane osobe;
  • u slučaju trudnoće, porođaja ili pobačaja;
  • u slučaju spolno prenosivih bolesti;
  • u slučaju infekcije virusom HIV i svim povezanim posljedicama;
  • u slučaju samoubojstva, pokušaja samoubojstva ili samopovređivanja, duševnih bolesti, mentalnih stanja ili reakcija, uključujući stres, tjeskobu, napade panike, depresiju, poremećaje u prehrani ili probleme s težinom;
  • u slučaju zlouporabe opojnih tvari, narkotika ili droga;
  • nemogućnosti kao rezultata upotrebe ovih tvari bilo da su izravno ili neizravno odgovorne za troškove osigurane osobe;
  • i u slučaju zlouporabe medicinskih pripravaka.

Kako postupati u slučaju ozlijede / bolesti?

U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:

U slučaju ozljede ili na početku bolesti, prije nego osigurana osoba započne bilo kakav postupak liječenja, potrebno je kontaktirati asistenciju osiguravajuće kuće – osobito prije prijema u bolnicu ili za prethodnu dozvolu operacije na pacijentu koji je u primljen u bolnicu – osim u slučajevima kada je ugrožen život ozlijeđene osobe. Ako se nalazite u SAD-u, morate pridobiti preporuku za posjet liječnika koji ima ugovor s osiguravajućom kućom te se nalazi u neposrednoj blizini vašeg smještaja.

24-satni broj:

Osiguravajuća kuća mora unaprijed odobriti:

  • operacije;
  • prijevoz zrakoplovom;
  • ulazak osiguranika u bolnicu;
  • povratak osiguranika u matičnu državu nakon konačne prognoze;
  • prijevoz obitelji/člana obitelji;
  • troškove prijevoza osiguranika u matičnu državu;
  • prijevoz posmrtnih ostataka;
  • sahrana u zemlji putovanja.

Bolnica može nazvati 24-satnu pomoć za dobivanje informacija o pokriću osiguranja. Kod dolaska u bolnicu potrebno je predložiti knjižicu osiguranja (ako nemate karticu sa sobom, dovoljno je vaše ime i prezime, datum rođenja i broj police).

Za svaku novu ozljedu ili bolest potrebno je ispuniti prijavu i dostaviti je na početku liječenja. Prijavnicu možete naći na web stranicama.

U nekim slučajevima na asistenciji vas mogu zamoliti za ispunjavanje otpusnoga pisma, budući da bez toga bolnica može zadržati sve informacije u vezi vašeg zdravstvenog stanja. To pismo također možete pronaći na web stranici.

Zahtjev - obrazac za povrat sredstava (u slučaju da ste platili manje troškove) pošaljite zajedno s ORIGINALNIM računom u roku od najviše 60 dana od kad ste dobili prvi medicinski račun na:

  • u slučaju zahtjeva za Sjevernu & Južnu Ameriku:

CareMed Claims
CISI Claim Department
1 High Ridge Park

Stamford, CT 06905, USA
Radno vrijeme: 8:00 – 17:00 istočno vrijeme (EST)
Telefon: +1 203-399 5130
Telefon: +1 866-404 2062 (pritisnite #1)
Fax: +1 203 399 5596
E-mail: claimhelp@culturalinsurance.com

  • u slučaju zahtjeva za Europu, Aziju, Afriku i Oceaniju:

CareMed Claims
ACE European Group Limited
Direktion für Deutschland
Lurgiallee 12
60439 Frankfurt, Germany
Radno vrijeme: 8:30 – 17:00 srednjoeuropsko vrijeme
Telefon: +49 (0)69-756 13 6722
Fax: +49 (0)69-756 13 4350
E-mail: infoah.claims@acegroup.com

Osiguranje CareMed možete ugovoriti putem interneta: Online osiguranje CareMed

Opći uvjeti putnog osiguranja CareMed.

Sve dodatne informacije možete dobiti u našoj poslovnici ili na telefonskom broju 0800 19 98.
E-mail: travel@nomago.hr