Osiguranje CareMed Premium
Osiguranje CareMed možete sklopiti i putem weba: Online osiguranje CareMed.
Osiguranje je moguće sklopiti za polaske nakon 1.3.2020.
Osiguranja CareMed Premium
Svijet (osim SAD & Kanada) - odbitak franšize 375 kn | CareMed Premium (neograničeno) | |
---|---|---|
Zdravstveno osiguranje | Paket osiguranja | |
po danu | 11,00 HRK | 15,00 HRK |
7 dana | 77,00 HRK | 105,00 HRK |
30 dana | 330,00 HRK | 450,00 HRK |
Svijet (osim SAD & Kanada) bez odbitka franšize | CareMed Premium (neograničeno) | |
---|---|---|
Zdravstveno osiguranje | Paket osiguranja | |
po danu | 13,00 HRK | 17,00 HRK |
7 dana | 91,00 HRK | 119,00 HRK |
30 dana | 390,00 HRK | 510,00 HRK |
SAD & Kanada – odbitak franšize 375 kn | ||
---|---|---|
Zdravstveno osiguranje | Paket osiguranja | |
po danu | 27,00 HRK | 31,00 HRK |
7 dana | 189,00 HRK | 217,00 HRK |
30 dana | 810,00 HRK | 930,00 HRK |
SAD i Kanada – bez odbitne franšize | CareMed Premium (neograničeno) | |
---|---|---|
Zdravstveno osiguranje | Paket osiguranja | |
po danu | 29,00 HRK | 33,00 HRK |
7 dana | 203,00 HRK | 231,00 HRK |
30 dana | 870,00 HRK | 990,00 HRK |
*Odbitak franšize dostupan je kod svih CareMed Premium osiguranja. Iznos je 50 USD/EUR za zasebni primjer štete. To znači da pri provođenju osiguranja osiguranik sam pokriva sve troškove ispod 50 €, dok je kod viših troškova trošak osiguranika samo u visini odbitne franšize, a ostale troškove pokriva osiguravajuća kuća.
CareMed Premium nudi mogućnost osnovnog zdravstvenog osiguranja ili paketa osiguranja koji dodatno uključuje:
- prijevoz u slučaju bolesti ili smrti,
- osiguranje od nezgode, putnu asistenciju,
- osiguranje prema trećim osobama i
- osiguranje prtljage
Sve detalje paketa osiguranja, koji su također detaljno opisani, možete pronaći u nastavku.
CareMed Osiguranje CareMed međunarodno je putno osiguranje za sve koji putuju svijetom. Kada sklopite osiguranje CareMed, dobivate:
- osiguranje prilagođeno vašim potrebama na putovanju,
- pokriće osiguranja za svakoga u dobi od 3 mjeseca do 65 godina,
- osiguranje se može sklopiti za razdoblje do 24 mjeseca,
- pouzdano osiguravajuće društvo,
- niske premije osiguranja,
- pokriće širom svijeta, uključujući putovanja u više zemalja,
- osiguranje koje ispunjava uvjete za dobivanje ulaznih viza država (npr. dovoljno visoko pokriće osiguranja za stjecanje studentske vize u SAD),
- iznimno jednostavna naknada troškova liječenja,
- izravna plaćanja između osiguravajućeg društva i bolnice (osim za manje troškove),
- 24-satna pomoć u SAD-u i Europi,
- profesionalna pomoć našeg osoblja.
CareMed osiguranje pokriva troškove hitnog liječenja u slučaju akutne bolesti. Ovo se također primjenjuje ako se u inozemstvu razboli od COVIDA-19.
OSNOVNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UKLJUČUJE
Zdravstveno osiguranje
Zdravstveno osiguranje | CareMed Premium |
---|---|
medicinske troškove u slučaju ozljede | 100% |
medicinski propisani lijekovi | 100% |
medicinski propisana rehabilitacija | 100% |
Pregledi i tretmani za trudnoću | 100% |
hitna stomatološka pomoć (ublažavanje boli) - 100% godišnje do maksimalno | 7.500 HRK |
stomatološka pomoć u slučaju nezgode - 50% godišnje do maksimalno | 14.000 HRK |
troškovi bolničkog liječenja | 100% |
prijevoz u domovinu zbog medicinskih razloga | 100% |
troškovi u slučaju prijevoza do mjesta liječenja | 100% |
izvanbolnička fizioterapija | 100% |
prijevoz posmrtnih ostataka/pokop u inozemstvu | 187.500 HRK |
Zdravstveno osiguranje uključuje sve troškove koji su nastali kao posljedica akutne bolesti ili nezgode koja se dogodila u roku valjanosti osiguranja. Iznos i opseg pokrića osiguranja ovise o vrsti odabranog osiguranja; ali uključuje:
- usluge liječnika – osiguranik može odabrati bilo kojeg liječnika koji ima liječničku licencu u skladu sa zakonima države u kojoj se nalazi. Za osiguranike koji putuju u SAD mreža First Health Network izvrstan je alat za pronalaženje informacija ove vrste;
- lijekovi i obloge koje je propisao liječnik koji sadrže ljekovite tvari;
- medicinski neophodna pomagala za hodanje ili potporu za leđa (standardni modeli);
- bolnički troškovi (smještaj, usluge liječnika i ostalog osoblja; u službeno priznatoj bolnici);
- hitni prijevoz do i od najbliže odgovarajuće bolnice;
- izvanbolnička skrb (iznos na temelju odabrane vrste osiguranja);
- hitne stomatološke usluge za ublažavanje bolova na prirodnim zubima.
U slučaju da hitno liječenje nije apsolutno nužno ili su troškovi liječenja u toj državi viši od troškova prijevoza u matičnu državu i zdravlje osigurane osobe omogućuje prijevoz u matičnu državu, centar za 24-satnu pomoć pridržava si pravo do odluke da će osiguraniku pokriti troškove prijevoza na liječenje u matičnu državu. Troškove liječenja u ovom slučaju ne pokriva osiguravajuće društvo.
PAKETNO OSIGURANJE UKLJUČUJE
Prijevoz u slučaju bolesti ili smrti
Osiguranje u slučaju bolesti ili smrti | CareMed Premium |
---|---|
medicinska evakuacija - na temelju preporuke liječnika | 100% |
ujedinjenje članova obitelji | 100% |
troškovi spašavanja | 37.500 HRK |
prijevoz posmrtnih ostataka ili pokop u inozemstvu | 100% |
- U slučaju opasnosti od gubitka života/udova i u slučaju da nije moguće pružiti dovoljnu medicinsku pomoć u državi u kojoj se osiguranik nalazi, troškovi prijevoza u matičnu državu pokrivaju se do visine odabranog pokrića; ovo se primjenjuje ako je liječnik odredio da je to medicinski neophodno. U slučaju prijevoza apsolutno je potrebno prethodno odobrenje osiguravajućeg društva.
- U slučaju smrti osiguranika tijekom putovanja, osiguravajuće društvo snosi troškove prijevoza posmrtnih ostataka u matičnu državu osiguranika. Prije prijevoza potrebno je prethodno odobrenje od osiguravajućeg društva.
Osiguravajuće društvo snosi troškove vraćanja osiguranika u domovinu u slučaju nezgode/smrti/teške bolesti bliskog člana obitelji. Sve pripreme moraju biti izvedene putem CareMeda. Osiguravajuće društvo snosi troškove povratka natrag u državu gostiteljicu, ako su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:
- Osiguranik mora biti na dužem putovanju i mora biti osiguran na više od 3 mjeseca.
- Do kraja trajanja police osiguranja, osiguranik mora imati najmanje 6 tjedana*. *Izuzetak od ovog pravila su studenti na razmjeni koji se moraju vratiti na polaganje ispita i/ili prisustvovati priredbama zbog završetka studija.
- Sve planove putovanja mora koordinirati CareMed.
- Kadar koli je mogoče, se za povratek uporabi povratno vozovnico zavarovanca.
Osiguranje u slučaju nezgoda
Osiguranje u slučaju nezgoda | CareMed Premium |
---|---|
u slučaju smrti | 37.500 HRK |
invalidnost* | 300.000 HRK |
troškovi spašavanja | 18.750 HRK |
*U slučaju nezgode koja uzrokuje (djelomičnu) invalidnost, kao što je npr. gubitak ud(ov)a ili jednog ili više osjetila ili čak smrt osiguranika, osiguravajuće društvo plaća naknadu u skladu s težinom ozljede.
Putna asistencija
Putna asistencija | CareMed Premium |
---|---|
član(ovi) obitelji uz bolnički krevet osiguranika | 100% |
let kući u slučaju smrti roditelja ili brata/sestre (samo kod osiguranja u trajanju više od 3 mjeseca) | 7.500 HRK |
Osiguravajuće društvo naknadu isplaćuje u hitnim slučajevima, nastalima za vrijeme putovanja, samo u slučaju da je bila prethodno pridobljeno odobrenje pokrića tih troškova od strane osiguravajućeg društva odnosno 24-satnog centra:
- naknadu putnih troškova bližnjeg, u slučaju da mora osiguranik u bolnici provesti najmanje 10 dana; trošak za oboje (iznos ovisi o odabranoj vrsti osiguranja) – ali s najekonomičnijim načinom prijevoza i po najekonomičnijoj cijeni;
- naknadu troškova smještaja bližnjeg;
- naknadu troškova nastalih nakon povratka osiguranika u matičnu državu u slučaju smrti njegovog partnera/roditelja/rođaka.
Osiguranje prtljage
Osiguranje prtljage | CareMed Premium |
---|---|
krađa/oštećenje osobne imovine | 50% |
audio naprave | 1.875 HRK |
daske za surfanje i windsurf oprema | 3.750 HRK |
golf oprema i slično | 3.750 HRK |
mobiteli, naočale, kontaktne leće... | 1.875 HRK |
povrede zbog prekasne dostave (potrebna zamjena) | 3.750 HRK |
U slučaju krađe ili oštećenja prtljage tijekom putovanja, na primjer kao posljedica požara, poplave, oluje ili potresa, osiguravajuće društvo plaća naknadu. Visina naknade je u slučaju kamera, videoopreme, audioopreme, nakita i satova ograničena. U svakom slučaju krađu ili oštećenje neophodno je prijaviti policiji i pridobiti policijski zapisnik. Dodatni uvjeti i isključenja objavljeni su u uvjetima police.
U slučaju da je prtljaga bila predana prijevozniku (zrakoplov, autobus, vlak) i za to vrijeme izgubljena ili oštećena, CareMedova osiguranja smatraju se sekundarnima, poslije prijevozničke tvrtke. Osiguranik mora gubitak/oštećenje prijaviti prijevozniku i čekati odgovor u vezi moguće isplate naknade. U slučaju da je naknada bila u potpunosti isplaćena, o tome nije potrebno obavještavati osiguravajućeg društva CareMed. U slučaju da je naknada bila isplaćena djelomično ili odbijena, osiguranik mora ispuniti obrazac tvrtke CareMed i priložiti pismo prijevoznika koje navodi njihovu odluku.
Odbitnu franšizu u iznosu od 50 € ili 50 $ za bilo kakav slučaj štete izgubljene ili oštećene prtljage snosi osiguranik, osim izgubljene i oštećene prtljage koja je uništena.
Osiguranje od treće strane
Osiguranje od treće strane | CareMed Premium |
---|---|
osobna odgovornost | 17,75 milijona HRK |
šteta na imovini | 187.500 HRK |
troškovi deportacije (10% pokriva osiguranik, minimalno 100 €) | 37.500 HRK |
Ako tijekom putovanja osiguranik nenamjerno nanese štetu imovini treće osobe i odgovara za nastalu štetu, osiguravajuće društvo ispituje je li zahtjev za naknadu štete opravdan, pregovara – na sudu ili izvan njega – s osobom ili osobama koje su pretrpjele štetu o visini naknade i naknadu isplaćuje prema najvećoj dopuštenoj visini (prema odabranoj vrsti osiguranja).
Osiguranje ne pokriva štetu ili oštećenja:
- uzrokovana tijekom vožnje automobilom ili drugim motornim vozilom;
- prouzročena namjerno;
- koja su se dogodila tijekom igranja opasnih sportova (npr. boks, ragbi, hrvanje…);
- nastala na kućnim predmetima koji nisu učvršćeni u kući; kao što su električni uređaji, svjetiljke, porculan, tepisi, namještaj … Šteta na učvršćenim predmetima u kući, poput sanitarne opreme, pokrivena je;
- u slučaju da je odgovorno drugo osiguravajuće društvo;
- prouzrokovana na imovini gostujuće obitelji, osim onoliko koliko je pokriveno osiguranjem koje ima ugovoreno gostujuća obitelj. Osiguratelj plaća naknadu u visini razlike na osnovi pokrića koje ima gostujuća obitelj, ali ne više od 1.000 EUR/USD po osiguraniku, u skladu s uvjetima police osiguranja.
OSTALE VAŽNE INFORMACIJE
Isključenja iz zdravstvenog osiguranja
U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:
- u slučaju putovanja na liječenje;
- u slučaju liječenja za koje je osiguranik prije odlaska znao da će biti potrebno;
- prethodno stanje znači svaku nezgodu ili bolest koja podliježe: a) stanju koje je prouzročilo da je osigurana osoba tražila medicinsku pomoć/liječenje u roku od 12 mjeseci prije datuma stupanja na snagu osiguranja; b) stanju zbog kojeg je osigurana osoba primljena na liječenje ili medicinsku pomoć u roku od 12 mjeseci prije početka valjanosti putovanja;
- u slučaju rutinskih stomatoloških usluga;
- u slučaju rutinskih pregleda i liječenja, uključujući kirurške operacije i preglede oči te liječenja za stabilizaciju kroničnih bolesti, uključujući lijekove i daljnje terapije kao posljedica osnovnog hitnog liječenja te liječenja uz oporavak;
- za komercijalno dostupne lijekove, preventivna cijepljenja, kontracepciju, vitamine…
- u slučaju plastičnih ili kozmetičkih operacija;
- u slučaju liječenja koja nisu bila u skladu s uvjetima police osiguranja ili su provedena u matičnoj državi osigurane osobe;
- u slučaju trudnoće, porođaja ili pobačaja;
- u slučaju spolno prenosivih bolesti;
- u slučaju infekcije virusom HIV i svim povezanim posljedicama;
- u slučaju samoubojstva, pokušaja samoubojstva ili samopovređivanja, duševnih bolesti, mentalnih stanja ili reakcija, uključujući stres, tjeskobu, napade panike, depresiju, poremećaje u prehrani ili probleme s težinom;
- u slučaju zlouporabe opojnih tvari, narkotika ili droga;
- nemogućnosti kao rezultata upotrebe ovih tvari bilo da su izravno ili neizravno odgovorne za troškove osigurane osobe;
- i u slučaju zlouporabe medicinskih pripravaka.
Kako postupati u slučaju ozlijede / bolesti?
U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:
U slučaju ozljede ili na početku bolesti, prije nego osigurana osoba započne bilo kakav postupak liječenja, potrebno je kontaktirati asistenciju osiguravajuće kuće – osobito prije prijema u bolnicu ili za prethodnu dozvolu operacije na pacijentu koji je u primljen u bolnicu – osim u slučajevima kada je ugrožen život ozlijeđene osobe. Ako se nalazite u SAD-u, morate pridobiti preporuku za posjet liječnika koji ima ugovor s osiguravajućom kućom te se nalazi u neposrednoj blizini vašeg smještaja.
24-satni broj:
- SAD: +1-855-657-3434 (besplatni broj)
- Ostale zemlje: + 49 (0)89 500 70 175
- E-mail: caremed-assist@axa-assistance.de
Osiguravajuća kuća mora unaprijed odobriti:
- operacije;
- prijevoz zrakoplovom;
- ulazak osiguranika u bolnicu;
- povratak osiguranika u matičnu državu nakon konačne prognoze;
- prijevoz obitelji/člana obitelji;
- troškove prijevoza osiguranika u matičnu državu;
- prijevoz posmrtnih ostataka;
- sahrana u zemlji putovanja.
Bolnica može nazvati 24-satnu pomoć za dobivanje informacija o pokriću osiguranja. Kod dolaska u bolnicu potrebno je predložiti knjižicu osiguranja (ako nemate karticu sa sobom, dovoljno je vaše ime i prezime, datum rođenja i broj police).
Za svaku novu ozljedu ili bolest potrebno je ispuniti prijavu i dostaviti je na početku liječenja. Prijavnicu možete naći na web stranicama.
U nekim slučajevima na asistenciji vas mogu zamoliti za ispunjavanje otpusnoga pisma, budući da bez toga bolnica može zadržati sve informacije u vezi vašeg zdravstvenog stanja. To pismo također možete pronaći na web stranici.
Zahtjev – obrazac za povrat sredstava (u slučaju da ste platili manje troškove) pošaljite zajedno s ORIGINALNIM računom u roku od najviše 60 dana od kad ste dobili prvi medicinski račun na:
- u slučaju zahtjeva za Sjevernu & Južnu Ameriku:
CareMed Claims
CISI Claim Department
1 High Ridge Park
Stamford, CT 06905, USA
Radno vrijeme: 8:00 – 17:00 istočno vrijeme (EST)
Telefon: +1 203-399 5130
Telefon: +1 866-404 2062 (pritisnite #1)
Fax: +1 203 399 5596
E-mail: claimhelp@culturalinsurance.com
- u slučaju zahtjeva za Europu, Aziju, Afriku i Oceaniju:
CareMed Claims
ACE European Group Limited
Direktion für Deutschland
Lurgiallee 12
60439 Frankfurt, Germany
Radno vrijeme: 8:30 – 17:00 srednjoeuropsko vrijeme
Telefon: +49 (0)69-756 13 6722
Fax: +49 (0)69-756 13 4350
E-mail: infoah.claims@acegroup.com
Osiguranje CareMed možete ugovoriti putem interneta: Online osiguranje CareMed
Opći uvjeti putnog osiguranja CareMed.
Sve dodatne informacije možete dobiti u našoj poslovnici ili na telefonskom broju 0800 19 98.
E-mail: travel@nomago.hr